«Фішинг» — це книжка про економічну теорію, однак не ту, якої нас навчав Адам Сміт. Джордж Акерлоф і Роберт Шиллер пропонують своє, оригінальне бачення вільних ринків, які не лише «вирівнюють» потреби споживача, а й намагаються обманути його, щойно з’являється така змога. Цей обман автори називають фішингом. Поняття фішингу в книжці витлумачено широко: це передусім нав’язування споживачам певних товарів і послуг, яких вони насправді не потребують. Через такий обман ми часто купуємо дорогі, але непрактичні авто, витрачаємо шалені гроші на неефективні ліки, а також стаємо жертвами шкідливих звичок. Чи становить це небезпеку для нашого майбутнього? Можливо. Однак фішинг має й позитивну складову — він допомагає економіці долати кризи.
Характеристики |
Автор |
Джордж Акерлоф, Роберт Шиллер |
Жанр |
Маркетинг. Реклама. PR |
Кількість сторінок |
272 |
Категория |
Для маркетологів |
Мова |
Українська |
Обкладинка |
Тверда |
Перекладач |
Лесь Герасимчук |
Рік видання |
2017 |
Серія |
Світоглядна література |
Тип товару |
Паперова книга |
Країна-виробник товару |
Україна |