Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором 9786177388806

Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором

  • -20%
  • Видавництво: Наш формат
  • Код: 913406
  • ISBN: 978-617-738-880-6
  • Немає в наявності
  • Немає в наявності 208.00
  • 208.00 грн.

    260.00 грн.




100% якість товарів

Швидка доставка по всій країні

Найбільший ассортимент у місті

Замовлення зворотного дзвінка

«Фішинг» — це книжка про економічну теорію, однак не ту, якої нас навчав Адам Сміт. Джордж Акерлоф і Роберт Шиллер пропонують своє, оригінальне бачення вільних ринків, які не лише «вирівнюють» потреби споживача, а й намагаються обманути його, щойно з’являється така змога. Цей обман автори називають фішингом. Поняття фішингу в книжці витлумачено широко: це передусім нав’язування споживачам певних товарів і послуг, яких вони насправді не потребують. Через такий обман ми часто купуємо дорогі, але непрактичні авто, витрачаємо шалені гроші на неефективні ліки, а також стаємо жертвами шкідливих звичок. Чи становить це небезпеку для нашого майбутнього? Можливо. Однак фішинг має й позитивну складову — він допомагає економіці долати кризи.

УВАГА! ДРУКОВАНІ ВИДАННЯ ВХОДЯТЬ ЗГІДНО ДОДАТКУ N 3 ДО ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 19 БЕРЕЗНЯ 1994 Р. N 172,  ДО ПЕРЕЛІКУ  ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ, ЩО НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ (ПОВЕРНЕННЮ).

Характеристики
Автор Джордж Акерлоф, Роберт Шиллер
Жанр Маркетинг. Реклама. PR
Кількість сторінок 272
Категория Для маркетологів
Мова Українська
Обкладинка Тверда
Перекладач Лесь Герасимчук
Рік видання 2017
Серія Світоглядна література
Тип товару Паперова книга
Країна-виробник товару Україна

Немає відгуків про цей товар.

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується!
Я прочитав Конфіденційність даних і згоден з вимогами