Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти 9786177388691

Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти

  • -20%
  • Видавництво: Наш формат
  • Код: 917173
  • ISBN: 9786177388691
  • В Наявності
  • В Наявності 680.00
  • 680.00 грн.

    850.00 грн.

100% якість товарів

Швидка доставка по всій країні

Найбільший ассортимент у місті

Замовлення зворотного дзвінка

Щоб зробити бізнес успішним, варто знайти клієнтський сегмент і задовольнити його потреби — звучить майже як аксіома. Та як дізнатися, що саме потрібно споживачеві І як не помилитися Відповісти на ці питання допоможе друга книжка Александера Остервальдера й команди практиків, присвячена розробленню ціннісних пропозицій. Це своєрідна шпаргалка для вибагливого бізнесмена-практика. Автори пояснюють, як розробляти ціннісні пропозиції й тестувати їх, не витрачаючи зайвих грошей і часу, як ставити себе на місце користувача, переводити команду з режиму «проспати нудну нараду» на «працювати злагоджено й ефективно». Щоб не гаяти читацький час, автори подають інформацію доступно й структуровано, без зайвих сторінок. Запропоновані інструменти й історії успішних компаній ідеально доповнюють бізнес-комікси.

УВАГА! ДРУКОВАНІ ВИДАННЯ ВХОДЯТЬ ЗГІДНО ДОДАТКУ N 3 ДО ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 19 БЕРЕЗНЯ 1994 Р. N 172,  ДО ПЕРЕЛІКУ  ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ, ЩО НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ (ПОВЕРНЕННЮ).

Характеристики
Автор Ів Піньє , Тріш Пападакос , Ґреґ Бернарда , Алан Сміт , Александер Остервальдер
Жанр Бізнес і підприємництво
Кількість сторінок 324
Категория Бізнес і підприємництво
Мова Українська
Обкладинка Тверда
Країна-виробник товару Україна

Немає відгуків про цей товар.

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується!
Я прочитав Конфіденційність даних і згоден з вимогами