Від хорошого до величного. Чому одні компанії пробиваються, а інші – ні 9786178120160

Від хорошого до величного. Чому одні компанії пробиваються, а інші – ні

  • -15%
  • Видавництво: Наш формат
  • Код: 722651
  • ISBN: 978-617-812-016-0
  • ЄПідтримка: Так
  • ЄКнига: Ні
  • Бонусні бали: 10
  • В Наявності
  • В Наявності 502.00
  • 502.00 грн.

    590.00 грн.

  • Ціна в бонусних балах: 501

100% якість товарів

Швидка доставка по всій країні

Найбільший ассортимент у місті

Замовлення зворотного дзвінка

У цій книжці Джим Коллінз аналізує діяльність і структуру компаній, яким вдалося здійснити прорив у вищу лігу бізнесу. Він відібрав фірми, які, попри всі кризи, п’ятнадцять років поспіль показували найкращі результати у своїй галузі. Як Gillette, Kimberly-Clark, Philip Morris та іншим вдалося взяти настільки високу планку? Джим Коллінз вивів формулу — дев’ять кроків, які дозволять розкрутити маховик успіху до швидкості, яка приносить шалені прибутки.
Якщо ви відчуваєте, що до певного етапу піднімалися вгору, а вже кілька років пробуксовуєте на місці, то ця книжка — той червоний прапорець, який покаже, що ви робите не так і куди слід почати рухатися, щоб пробитися у вищу лігу бізнесу. Джим Коллінз пояснить, як вивести компанії, громадські і державні організації та установи з хорошого на величний рівень.
Характеристики
Автор Джим Коллінз
Жанр Бизнес и предпринимательство
Кількість сторінок 368
Категория Бізнес
Мова Українська
Обкладинка Тверда
Перекладач Оксана Савчин
Рік видання 2022
Тип товару Паперова книга

Немає відгуків про цей товар.

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується!
Я прочитав Конфіденційність даних і згоден з вимогами