«Маркетингові війни» висвітлюють основні принципи успішного маркетингу з погляду військової справи. Автори Ел Райс і Джек Траут беруть за основу працю Карла фон Клаузевіца «Про війну» й адаптують її для зовсім іншої, здавалося б, сфери. Це не просто їхня вигадка чи вдала метафора — це тонко помічена особливість функціонування маркетингу. Відповідно до розміру й статусу компанії, автори пропонують кілька маркетингових стратегій, зокрема удар із флангу і партизанську війну. Власні переконання автори підкріплюють прикладами визначних маркетингових протистоянь: пивної війни, війни за колу, бургерної війни, комп’ютерної війни.
Характеристики |
Автор |
Джек Траут, Ел Райс |
Жанр |
Бизнес и предпринимательство |
Кількість сторінок |
240 |
Категория |
Для маркетологів |
Мова |
Українська |
Обкладинка |
Тверда |
Перекладач |
В'ячеслав Стельмах |
Рік видання |
2019 |
Розмір |
200x200x18мм |
Серія |
#PROBusiness |
Тип товару |
Паперова книга |