Маркетингові війни 9786170953858

Маркетингові війни

  • -20%
  • Видавництво: ФАБУЛА
  • Код: 723063
  • ISBN: 978-617-095-385-8
  • В Наявності
  • В Наявності 352.00
  • 352.00 грн.

    440.00 грн.

100% якість товарів

Швидка доставка по всій країні

Найбільший ассортимент у місті

Замовлення зворотного дзвінка

«Маркетингові війни» висвітлюють основні принципи успішного маркетингу з погляду військової справи. Автори Ел Райс і Джек Траут беруть за основу працю Карла фон Клаузевіца «Про війну» й адаптують її для зовсім іншої, здавалося б, сфери. Це не просто їхня вигадка чи вдала метафора — це тонко помічена особливість функціонування маркетингу. Відповідно до розміру й статусу компанії, автори пропонують кілька маркетингових стратегій, зокрема удар із флангу і партизанську війну. Власні переконання автори підкріплюють прикладами визначних маркетингових протистоянь: пивної війни, війни за колу, бургерної війни, комп’ютерної війни.
Характеристики
Автор Джек Траут, Ел Райс
Жанр Бизнес и предпринимательство
Кількість сторінок 240
Категория Для маркетологів
Мова Українська
Обкладинка Тверда
Перекладач В'ячеслав Стельмах
Рік видання 2019
Розмір 200x200x18мм
Серія #PROBusiness
Тип товару Паперова книга

Немає відгуків про цей товар.

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується!
Я прочитав Конфіденційність даних і згоден з вимогами