Влучні підказки FL21033

Влучні підказки

  • -20%
  • Видавництво: Filindigo
  • Код: 438664
  • ISBN: 4823091305771
  • ЄПідтримка: Ні
  • ЄКнига: Ні
  • В Наявності
  • В Наявності 420.00
  • 420.00 грн.

    525.00 грн.

100% якість товарів

Швидка доставка по всій країні

Найбільший ассортимент у місті

Замовлення зворотного дзвінка

Опис

Чи вдасться вам вигадати асоціацію (підказку), яка б одночасно стосувалася і «ведмедя», і «лікаря»?

Вигадали? Тоді оголосіть її решті гравців і сподівайтеся, що вони зможуть збагнути, які два слова ви маєте на увазі!

Мета гри

Якомога швидше заповнити ігрове поле картами підказок!

Кожен гравець повинен вигадати асоціацію до двох слів що йому випали у карті підказки.

Якщо інші гравці відгадують, ви можете покласти свою карту підказки на відповідне місце ігрового поля. А як ні – карту треба скинути. Ретельно підбирайте влучну асоціацію до слів й намагайтеся набрати якомога більше очок!

Заповниле все поле? – ви телепати! Але це не точно…

Вміст гри 

  • 10 плиток координат 

  • 25 карт підказок

  • 50 карт кодових слів 

10 хвилин10 хвилин

8+8+

2-62-6

Приготування 

  • Виберіть один з трьох розмірів поля залежно від типу гри: класична (4×4), швидка (3×3) або експертна гра (5×5). 

  • Утворіть поле, виклавши за порядком плитки координат – плитки з буквами в один ряд, а плитки з цифрами в один стовпець (див. малюнок далі). 

  • Перетасуйте карти кодових слів і викладіть їх під кожну плитку координат так, щоб було видно по одному слову перед кожною плиткою координат.

  • Візьміть карти підказок, що відповідають розміру вибраного вами ігрового поля. Як грати влучні підказки

Наприклад, для швидкої гри (на полі 3х3) відберіть такі карти підказок: A1, A2, A3, B1, B2, B3, C1, C2 і C3. 

  • Перетасуйте карти підказок і покладіть їх стосом долілиць (координатами донизу). 

  • Гра з таймером (опціонально). Якщо хочете, можете грати з 5-хвилинним таймером. Якщо ви використовуєте таймер в експертній грі (на полі 5х5), то матимете на відгадування 10 хвилин . 

  • Поверніть усі невикористовувані компоненти в коробку. 

Як грати 

  • Коли всі будуть готові, можете розпочинати гру. Якщо ви граєте з таймером, не забудьте запустити його. 

  • Кожен гравець бере одну карту підказки зі стосу й не показує її іншим гравцям. На картах підказок указано координати, що представляють точку перетину рядка та стовпця, кожному з яких відповідає окреме кодове слово. 

  • Ви повинні спробувати вигадати підказку, яка найкраще натякає на обидва кодові слова, вказані на вашій карті підказки. 

Наприклад, слово «Яхта» можна використати як підказку, що покаже зв’язок між Водою і Подорожжю. 

  • Як тільки гравець вигадує підказку, він оголошує про це решті гравців і вимовляє її вголос так, щоб усі могли почути. 

Примітка. У грі немає черговості ходів. Якщо гравець готовий, то може відразу оголосити свою підказку. 

  • Гравці, які повинні відгадати слово, можуть спілкуватися один з одним. Однак вони не можуть нічого повідомляти про координати тих карт, які мають на руках. Тільки один гравець може представляти команду й оголосити її остаточну відгадку. 

  • Інші гравці можуть лише обговорювати можливі асоціації. 

  • Гравець, що дає підказку, не може нічого повідомити решті гравців про свою карту підказки. 

  • Якщо вони правильно вгадують координати карти підказки гравця, то цей гравець кладе свою карту на її місце на полі стороною з координатами догори. 

  • Якщо вони не відгадують, то карту підказки відкладають убік, не розкриваючи її координат.

  • Гравець, який дав підказку, потім бере нову карту підказки зі стосу. Коли стос вичерпається, гра триватиме, поки в усіх гравців більше не буде карт на руках (або зупиниться таймер).

Гра для 2 чи 3 гравців


У грі вдвох чи втрьох кожен гравець завжди має на руці дві карти підказки. Можна вибирати будь-яку карту, для якої є хороша підказка. 

Правила щодо підказок

  • Підказка повинна складатися з одного слова, яке стосується обох кодових слів. 

  • Для підказки не можна використовувати слово, що має той самий корінь, що й кодове слово.

  • Кожну підказку не можна повторно використати в будь-якій формі (це стосується також неправильних підказок).

Кінець гри

Гра може закінчитися одним з двох способів

  1. На таймері вийшов час.

АБО

  1. У стосі вичерпалися карти підказки й на руках гравців також більше немає карт.

Потім гравці рахують скільки карт підказок вони виклали на поле та звіряють свій результат з цією таблицею.

 

Немає відгуків про цей товар.

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується!
Я прочитав Конфіденційність даних і згоден з вимогами