Електронна книга Диференціюйся або помри

Електронна книга Диференціюйся або помри

  • Видавництво: ФАБУЛА
  • Код: ua_aa51f585f61269fdd
  • ISBN: 9786170954015
  • ЄПідтримка: Ні
  • ЄКнига: Ні
  • Формат: Електронна книга
  • В наличии
  • В наличии 290.00
  • 290.00 грн.



100% якість товарів

Швидка доставка по всій країні

Найбільший ассортимент у місті

Замовлення зворотного дзвінка

Проблема занадто широкого вибору впливає не тільки на споживача, а й на виробника чи продавця. Тепер мало виробляти якісний товар і виконувати забаганки клієнта — так роблять усі. То ж як виділитися серед десятків, сотень, тисяч однакових продуктів? Джек Траут і Стів Рівкін навчать вас звертати на себе увагу покупця й виокремлюватися серед товарів однієї категорії. Автори пропонують кілька універсальних, не прив’язаних до конкретного продукту способів диференціації та наводять приклади успішних компаній, які досягли в цьому успіху.

Ця книга навчить вас правильно та грамотно позиціонвати бренд на переповненому ринку! У сьогоднішньому ультраконкурентному світі середній супермаркет має на своїх полицях 40 000 найменувань бренду. Автомобільні покупці можуть блукати по салонах понад двадцяти виробників автомобілів. Для маркетологів, диференціація продуктів сьогодні є більш складним, ніж будь-коли в історії, але вона залишається серцем успішного маркетингу та ключем до виживання компанії. У «Диференціюйся або помри» автор бестселерів Джек Траут змушує маркетологів працювати, щоб виявити і продати унікальні цінності своєї продукції. Він розглядає успішні ініціативи диференціації від гігантів, таких як Dell Computer, Southwest Airlines, і Wal-Mart, до менших історій успіху, таких як Matzah і крихітний коледж Трініті в Коннектикуті. Це поглиблене дослідження сучасних найбільш успішних стратегій диференціації. Книга пояснює, які саме ці стратегії, де і коли вони повинні бути застосовані, і як вони можуть допомогти вам вирізнити власний образ у переповненому ринку. Менеджери з маркетингу в усіх типах організацій, незалежно від їх розміру, можуть навчитися досягати диференціації продукту за допомогою стратегій, що зібрані у книзі: – Аналіз класичного унікального підходу продажу USP Rosser Reeves, оновлений для сучасного ринку. – Позиціонування. Розуміння того, як розум працює в процесі диференціації та на що варто звернути увагу в першу чергу. – Створення ідеї диференціації, її розвиток та, врешті решт остаточне втілення. – Конкуренція. Як використовувати диференціюючі ідеї проти конкурентів на ринку.

Характеристики
Автор Джек Траут
Кількість сторінок 240
Мова ukr
Рік видання 2019
Тип товару Електронна книга
Доступні формати EPUB, MOBI

Немає відгуків про цей товар.

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується!
Я прочитав Конфіденційність даних і згоден з вимогами