Електронна книга Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта

Електронна книга Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта

  • Видавництво: Vivat
  • Код: ua_e4643f303bd347830
  • ISBN: 9789669827678
  • ЄПідтримка: Ні
  • ЄКнига: Ні
  • Формат: Електронна книга
  • В наличии
  • В наличии 200.00
  • 200.00 грн.



100% якість товарів

Швидка доставка по всій країні

Найбільший ассортимент у місті

Замовлення зворотного дзвінка

Термін «економіка вражень» уперше вжили Б. Джозеф Пайн II та Джеймс Г. Ґілмор 1998 р.: це наступна економіка, що йде за аграрною, промисловою та економікою послуг. Автори стверджують: підприємствам треба створювати унікальні зв’язки, щоб завоювати прихильність клієнтів, а пам’ять сама стає продуктом — враженнями. Адже сучасні споживачі прагнуть більшого, їм потрібні емоції та досвід, за якими вони захочуть прийти ще. У боротьбі за свого споживача бізнес має запропонувати унікальну цінність, яка вирізнятиме його з-поміж інших. Власникам Apple, Starbucks та LEGO вдалося винайти переваги, завдяки яким бренд став неповторним, і автори аналізують їхній підхід.

Пайн і Ґілмор як професійні консультанти з питань формування економіки вражень розробили стратегію розвитку компаній у нових умовах, застосувавши власний, сформований за понад 25 років практики досвід, із яким можна ознайомитись у цій книжці.

Характеристики
Автор Джозеф Пайн, Джеймс Гілмор
Кількість сторінок 416
Мова ukr
Рік видання 2021
Тип товару Електронна книга
Доступні формати EPUB, MOBI

Немає відгуків про цей товар.

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується!
Я прочитав Конфіденційність даних і згоден з вимогами