Електронна книга Сторіноміка маркетинг у пострекламну епоху

Електронна книга Сторіноміка маркетинг у пострекламну епоху

  • Видавництво: Vivat
  • Код: ua_a15944d377d9670bb
  • ISBN: 9789669825025
  • ЄПідтримка: Ні
  • ЄКнига: Ні
  • Формат: Електронна книга
  • В наличии
  • В наличии 168.00
  • 168.00 грн.



100% якість товарів

Швидка доставка по всій країні

Найбільший ассортимент у місті

Замовлення зворотного дзвінка

«Сторіноміка…» — це фундамент у будові прибуткової маркетингової стратегії, яка працюватиме на ефективну взаємодію між брендом і клієнтом. Заснована на всесвітньовідомому семінарі, створеному легендарним майстром історій Робертом Мак- Кі, ця унікальна книжка адаптує мистецтво сторітелінгу на користь маркетологів, підприємців і бізнес- корпорацій. Мак- Кі, один із розробників маркетингових стратегій провідних брендів у сфері B2B й B2C, як-от Samsung, Marriott International, Philips, Microsoft, Nike, IBM та Siemens, демонструє оригінальну концепцію, що значно перевершує традиційні моделі, та навчає, як ловити «на гачок» клієнтів завдяки сюжетно- орієнтованій і мотиваційній рекламі. Автори пояснюють, що саме робить історію переконливою, і навчають застосовувати техніки сторітелінгу в бізнесі.

Характеристики
Автор Роберт Мак-кі, Томас Джерас
Кількість сторінок 240
Мова ukr
Рік видання 2019
Тип товару Електронна книга
Доступні формати EPUB, MOBI

Немає відгуків про цей товар.

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується!
Я прочитав Конфіденційність даних і згоден з вимогами