Першу частину — «Вправи» поділено на три однотипних варіанти по 178 задач у кожному (задачі, що мають однакові номери, є однотипними). Цей матеріал насамперед призначено для складання самостійних перевірних робіт. Наявність для кожного типу задач ще двох аналогічних завдань дає змогу також використовувати цей матеріал для відпрацювання навичок розв’язування основних типів задач. На с. 4, 5 наведено таблицю тематичного розподілу вправ.Друга частина посібника містить завдання для контрольних робіт (два варіанти). Завдання за змістом можна умовно поділити на дві частини. Перша відповідає початковому та середньому рівням навчальних досягнень учнів. Завдання цієї частини позначено символом л° (л — номер завдання). Друга частина відповідає достатньому та високому рівням. Завдання кожного із цих рівнів позначені символами п і п * відповідно. Виконання завдань першої частини оцінюється максимально у 6 балів. Правильно розв’язані задачі достатнього рівня (л*) додають ще 4 бали, тобто учень має можливість отримати відмінну оцінку 10 балів. Якщо учневі вдалося розв’язати ще й задачу л* то він отримує оцінку 12 балів.У посібнику відсутній розділ «Відповіді». Це зроблено для того, щоб можна було використовувати посібник як роздавальний дидактичний матеріал па контрольних і перевірних роботах.