675.00 грн.
Ціна в бонусних балах: 573
100% якість товарів
Швидка доставка по всій країні
Найбільший ассортимент у місті
Замовлення зворотного дзвінка
У цій книжці Денис Каплунов на прикладах послідовно розповідає, як писати не просто цікаво та зрозуміло, а й впливати на людей. Це синтез письменництва, реклами, маркетингу, частково — поведінкової економіки і психології продажу. Ви довідаєтеся, як привертати увагу клієнтів, показувати вигоди комерційної пропозиції, знімати всі заперечення й мотивувати до дії, а як наслідок — переконувати текстами й будувати репутацію серйозного фахівця. У цьому вам допоможуть хороші і погані приклади, вправи для самостійної роботи та опис характеристик, які зроблять ваші тексти ефективними. Денис Каплунов — український фахівець із копірайтингу, брендингу та маркетингових комунікацій. Автор 10 книжок, власник агенції Kaplunoff Communications. Персональний ментор з питань особистого просування і професійної трансформації бізнесменів, підприємців, перших осіб та експертів.
Характеристики | |
Автор | Денис Каплунов |
Кількість сторінок | 336 |
Мова | Українська |
Обкладинка | Тверда |
Рік видання | 2024 |
Розмір | 140х210 мм |