Тривалий час люди вважали, що емоції в ділових стосунках шкодять нормальній роботі компаній. Однак управляти — це не лише налагоджувати процеси, створювати стратегію і продукувати сильні ідеї. Справжній лідер має надихати, пробуджувати ентузіазм, підтримувати в людях мотивацію і знаходити їхні найсильніші сторони. Що дає лідеру сил горіти своєю роботою й залишатися вірним компанії? Як він створює атмосферу, сприятливу для креативних ідей та інновацій?У цій книжці експерти з емоційного інтелекту пояснюють, чому емоції, уміння розуміти і співпереживати допомагають, а не заважають лідеру керувати колективом. Вони також зосереджуються на тому, як розвинути навички емоційного лідерства в собі. Книжка для всіх, хто цікавиться психологією, лідерством, для керівників усіх рівнів, HR-фахівців.Про авторів: Деніел Ґоулман — психолог, колумніст, фахівець із вивчення емоційного інтелекту. Двічі номінований на здобуття Пулітцерівської премії за журналістські тексти для Times. Дописувач New York Times.Річард Бояціс — експерт з емоційного інтелекту, почесний професор Західного резервного університету Кейса.Енні Маккі — старша наукова співробітниця Пенсильванського університету.
Характеристики |
Автор |
Енні Маккі, Деніел Ґоулман |
Кількість сторінок |
288 |
Мова |
Українська |
Обкладинка |
Тверда |
Рік видання |
2019 |
Розмір |
140х210 мм |