Емпатія в бізнесі. Цінність співпереживання як двигун успіху

Емпатія в бізнесі. Цінність співпереживання як двигун успіху

  • -3%
  • Видавництво: Yakaboo Publishing
  • Код: 709975
  • ЄПідтримка: Ні
  • ЄКнига: Ні
  • Бонусні бали: 9
  • В Наявності
  • В Наявності 295.00
  • 295.00 грн.

    305.00 грн.

  • Ціна в бонусних балах: 295

100% якість товарів

Швидка доставка по всій країні

Найбільший ассортимент у місті

Замовлення зворотного дзвінка

Розлючені споживачі? Прострочені дедлайни? Провальні продукти? Проблеми вашого бізнесу можуть мати єдиний корінь — брак емпатії. Бути емпатійними на роботі — означає бачити ситуацію з позиції іншої людини і будувати на цьому стиль управління, корпоративну культуру та стратегію бренду.Авторка Марія Росс бере свої експертні знання з брендингу, додає до них перевірені дослідження та цікаві історії від управлінців, агентів змін і громадських лідерів і розкриває читачам, як саме емпатія підсилює бренди та організації і робить їх успішнішими.Росс демонструє, чому бізнесам варто плекати емпатію вже зараз, і ділиться звичками та рисами емпатійних лідерів, які отримують більше продуктивності й лояльності. Вона дає практичні поради щодо того, як узгодити місію організації з її цінностями і наймати потрібних людей, щоб виховувати більш емпатійну — та інноваційну — робочу культуру. Вона пояснює, як вибудувати емпатійний бренд, щоб це було щиро і проактивно, і показує, як це сприяє більшому задоволенню клієнтів, інноваційності корпоративних культур та зростанню прибутків.

Характеристики
Автор Мария Росс
Кількість сторінок 232
Мова Українська
Обкладинка М'яка
Рік видання 2021
Розмір 140х215 мм

Немає відгуків про цей товар.

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується!
Я прочитав Конфіденційність даних і згоден з вимогами