Фанократія. Перетворення фанатів на клієнтів і клієнтів на фанатів

Фанократія. Перетворення фанатів на клієнтів і клієнтів на фанатів

  • -3%
  • Видавництво: Yakaboo Publishing
  • Код: 709658
  • ISBN: 978-617-754-441-7
  • ЄПідтримка: Так
  • ЄКнига: Ні
  • Бонусні бали: 8
  • В Наявності
  • В Наявності 272.00
  • 272.00 грн.

    281.00 грн.

  • Ціна в бонусних балах: 272

100% якість товарів

Швидка доставка по всій країні

Найбільший ассортимент у місті

Замовлення зворотного дзвінка

Як деяким компаніям чи організаціям вдається оточити себе не просто покупцями, а палкими фанами? Що допомагає їхнім маркетологам досягнути результатів? Сила соцмереж, і-мейл розсилки, таргетингова реклама чи ролики на YouTube? Бізнес-стратег та експерт з маркетингу Девід Мірмен Скотт з донькою Рейко, яка вивчає медицину, досліджують, що є секретом успіху у бізнесі і формують теорію фанократії, коли важливо використовувати нові способи комунікації з клієнтами, фокусуватися на їх потребах та бажаннях і перетворювати на своїх фанів. Автори також дають рекомендації, як сформувати спільноту своїх фанів.

УВАГА! ДРУКОВАНІ ВИДАННЯ ВХОДЯТЬ ЗГІДНО ДОДАТКУ N 3 ДО ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 19 БЕРЕЗНЯ 1994 Р. N 172,  ДО ПЕРЕЛІКУ  ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ, ЩО НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ (ПОВЕРНЕННЮ).

Характеристики
Автор Девід Мірмен Скотт
Кількість сторінок 272
Категория Бізнес-психологія
Мова Українська
Обкладинка Тверда
Перекладач Дмитро Антонюк
Рік видання 2020
Розмір 145x220x24мм
Тип товару Паперова книга

Немає відгуків про цей товар.

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується!
Я прочитав Конфіденційність даних і згоден з вимогами