Як деяким компаніям чи організаціям вдається оточити себе не просто покупцями, а палкими фанами? Що допомагає їхнім маркетологам досягнути результатів? Сила соцмереж, і-мейл розсилки, таргетингова реклама чи ролики на YouTube? Бізнес-стратег та експерт з маркетингу Девід Мірмен Скотт з донькою Рейко, яка вивчає медицину, досліджують, що є секретом успіху у бізнесі і формують теорію фанократії, коли важливо використовувати нові способи комунікації з клієнтами, фокусуватися на їх потребах та бажаннях і перетворювати на своїх фанів. Автори також дають рекомендації, як сформувати спільноту своїх фанів.
Характеристики |
Автор |
Девід Мірмен Скотт |
Кількість сторінок |
272 |
Категория |
Бізнес-психологія |
Мова |
Українська |
Обкладинка |
Тверда |
Перекладач |
Дмитро Антонюк |
Рік видання |
2020 |
Розмір |
145x220x24мм |
Тип товару |
Паперова книга |