Стрімкий сучасний світ кладе традиційний маркетинг на лопатки. Класичні теорії, стратегії і практики перестають працювати. Що робити маркетологам, керівникам, власникам компаній? Іти за змінами, на п’яту стадію маркетингу — квантову. У цій книжці ви дізнаєтесь:Чому квантовий маркетинг — це не еволюція, а революція і як бути в її авангарді.Які маркетингові стратегії й тактики варто використовувати в мінливих умовах.Як подбати про лояльність клієнтів, спорідненість і «хімію бренду».Як мислити інноваційно й залишатися конкурентними.Як користуватися перевагами технологій і водночас заохочувати креативність. Автор не відкидає набутків маркетингу, а навпаки — бере їх за основу і збагачує технологіями. Після цієї книжки вас не лякатимуть думки про ШІ, блокчейн, дрони, голографічні проєкції, віртуальну реальність тощо. Ви знатимете, як зробити новітні технології не ворогом, а другом маркетингу.Для кого Для маркетологів та тих, хто прагне зрозуміти, як за допомогою творчого підходу та революційних технологій сприяти розвитку бізнесу.
Характеристики |
Автор |
Раджа Раджаманнар |
Кількість сторінок |
208 |
Мова |
Українська |
Обкладинка |
Тверда |
Рік видання |
2023 |
Розмір |
140х210 мм |