Серед споживачів кожного товару й користувачів кожної послуги є особлива категорія. Це ті любителі кросівок, у яких їх — десятки пар. Фанати спорту, що носять футболки з логотипом улюбленої команди. Ті, на кого не впливає ціна і хто купує товар заради емоцій та смислів, які транслює ваш бренд. Їх може бути небагато, але ці 10 відсотків — найпотужніша категорія ваших клієнтів (своєрідні суперспоживачі), яка дасть вам більшу частину прибутку. Як налагодити зв’язок із цією суперлояльною аудиторією? Чому навіть маленькому бізнесові варто насамперед будувати стосунки саме з нею? Як перетворити звичайного покупця на суперлояльного?
У цій книжці бізнес-консультант Едді Юн докладно пояснює, як упровадити стратегію, орієнтовану на побудову тривалих стосунків з клієнтами, і збільшити прибутки компанії.
Едді Юн — експерт з монетизації стратегій суперспоживачів. Засновник аналітичного центру EddieWouldGrow, що спеціалізується на стратегіях зростання. Колишній партнер консалтингової компанії Cambridge Group.
Характеристики |
Автор |
Едді Йон |
Жанр |
Бизнес и предпринимательство |
Кількість сторінок |
160 |
Категория |
Для маркетологів |
Мова |
Українська |
Обкладинка |
Тверда |
Перекладач |
Назар Агаджанян |
Рік видання |
2019 |
Тип товару |
Паперова книга |