Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа

Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа

  • -20%
  • Видавництво: ФАБУЛА
  • Код: 106001
  • ISBN: 9786170963833
  • ЄПідтримка: Так
  • ЄКнига: Так
  • Бонусні бали: 13
  • В Наявності
  • В Наявності 352.00
  • 352.00 грн.

    440.00 грн.

  • Ціна в бонусних балах: 352

100% якість товарів

Швидка доставка по всій країні

Найбільший ассортимент у місті

Замовлення зворотного дзвінка

Як вирішити, чи створювати додаткові облікові записи в соціальних медіа? Як збільшити кількість підписників на власних каналах? Як розвивати процес управління бесідою? Як зменшити негативний вплив скарги клієнта? Як уникнути проблем із регуляторними органами? Як не стати жертвою кібер-шахрайства? Де ж отримати відповіді на наведені запитання? Саме в цій книжці! Вона допоможе всім, хто прагне стати впевненим користувачем соціальних медіа та успішно розвивати свій бізнес або кар’єру в соціальних мережах. Мартін Томас має досвід роботи в усіх сферах галузі маркетингових комунікацій, від топменеджменту до планування. Працював із кількома провідними світовими рекламними та медіа-агенціями, агенціями зі зв’язків із громадськістю. Брав участь у кампаніях зі збору коштів.
Характеристики
Автор Мартін Томас
Кількість сторінок 304
Мова Українська
Обкладинка Тверда
Рік видання 2020
Розмір 170х240 мм

Немає відгуків про цей товар.

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується!
Я прочитав Конфіденційність даних і згоден з вимогами