Щоб зробити бізнес успішним, варто знайти клієнтський сегмент і задовольнити його потреби — звучить майже як аксіома. Та як дізнатися, що саме потрібно споживачеві І як не помилитися Відповісти на ці питання допоможе друга книжка Александера Остервальдера й команди практиків, присвячена розробленню ціннісних пропозицій. Це своєрідна шпаргалка для вибагливого бізнесмена-практика. Автори пояснюють, як розробляти ціннісні пропозиції й тестувати їх, не витрачаючи зайвих грошей і часу, як ставити себе на місце користувача, переводити команду з режиму «проспати нудну нараду» на «працювати злагоджено й ефективно». Щоб не гаяти читацький час, автори подають інформацію доступно й структуровано, без зайвих сторінок. Запропоновані інструменти й історії успішних компаній ідеально доповнюють бізнес-комікси.
| Характеристики |
| Автор |
Ів Піньє , Тріш Пападакос , Ґреґ Бернарда , Алан Сміт , Александер Остервальдер |
| Жанр |
Бізнес і підприємництво |
| Кількість сторінок |
324 |
| Категория |
Бізнес і підприємництво |
| Мова |
Українська |
| Обкладинка |
Тверда |
| Країна-виробник товару |
Україна |