Універсальна теорія котиків в інтернеті. Як культура впливає на технології і навпаки

Універсальна теорія котиків в інтернеті. Як культура впливає на технології і навпаки

  • -15%
  • Видавництво: Наш формат
  • Код: 731071
  • ISBN: 9786178115258
  • ЄПідтримка: Так
  • ЄКнига: Так
  • Бонусні бали: 11
  • В Наявності
  • В Наявності 323.00
  • 323.00 грн.

    380.00 грн.

  • Ціна в бонусних балах: 323

100% якість товарів

Швидка доставка по всій країні

Найбільший ассортимент у місті

Замовлення зворотного дзвінка

Перша книжка про те, як коти захопили інтернет і нашу увагу. Неписане правило: щоб аудиторія не заснула під час презентації, додай кілька слайдів з котиками. Та чому котики нас так зворушують? Чому зараз їх люблять, а в середні віки тварин асоціювали з темрявою і нещастям? І взагалі: як коти стали онлайн-фетишем? Еліз Вайт розказує, чому зародження інтернету тісно пов’язане із цими тваринками, а пісня «Інтернет зроблений із котів» — не такий уже й жарт. Ви дізнаєтеся, як котики в японців стали символами удачі, а фізичні особливості зробили тваринок унікальними, а отже — відомими. І все це написано з ретельністю науковиці, яка на прикладі котів простежує, як культура впливає на технології і як технології формують культуру. Для всіх, хто цікавиться історією інтернету, онлайн-культурою, мемами. Для котолюбів і лолкотолюбів. Це поки єдине видання, що описує історію інтернету паралельно з історією онлайнкотиків. Від андеґраундної інтернет-культури до масштабної онлайн-спільноти.
Характеристики
Автор Еліз Вайт
Кількість сторінок 144
Мова Українська
Обкладинка Тверда
Рік видання 2023

Немає відгуків про цей товар.

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується!
Я прочитав Конфіденційність даних і згоден з вимогами